Friday 30 August 2013

dedicated to someone SPECIAL in my HEART :)


A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M

hari nie,
TENGKU PERMAISURI NURUL ZAHIEDA
ingin mengucapkan 
"SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA YANG KE-56
*lompat atas katil sambil jerit MERDEKA 56 kali
demanding sangat nak title tu..haha..hengat sesenang mcm makan siput sedut??
aku masih lagi menapak dalam UniSZA.
jadinya xdapatlah menyempurnakan hajat di hati untuk melihat letusan bunga api yang mcam kaler tu..
*tgk dlm insta j..nak tgk panjang siket search kat YOUTUBE..
Beruntunglah kita masih lagi bernafas dalam negara yang AMAN..
*pray for EGYPT, MESIR, SYRIA, PALESTIN dan NEGARA2 ISLAM yang di tindas
semoga mereka AMAN kembali..
aminnn..

>>>>><<<<<

bercerita pasal 'title atau pangkat'??
Soalan :
kenapa nak pangkat besar??
gaji besar??
rumah besar??
kereta besar??

Jawapan :
 bila dah ada semua tu kita akan bahagia..

Persoalannya disini..betulkah bila ada semua ni baru bahagia??ada j orang miskin yang hidup senang dan bahagia bersama keluarga..
BAHAGIA
bukan letaknya pada PANGKAT @ HARTA..
tapi letaknya nun jauh dalam hati..
bila hati bahagia makanya serinya terpancar di wajah dan seterusnya pada perbuatan..

>>>>>>><<<<<<<
 BAHAGIA??
yaaa..sekarang saya memang bahagia..
hari2 yang di lalui penuh senyuman dan ketawa..
harapnya akan terus berpanjangan sebegini hingga akhirnya..

saya bahagia bila awak berada di sisi,
menemani saya dalam setiap detik masa,
sabar melayan karenah saya yang berubah2 perwatakannya,

TERIMA KASIH
wahai pemilik hatiku,
kerana 
mencintaiku,
menyayangiku,
mengasihiku,
seikhlas hatimu..

>>>>><<<<<

<3 DENGARLAH BINTANG HATIKU <3

Mencintai kerana harta,

takkan bawa ke mana,

lama-kelamaan harta akan berkurangan juga..

seperti kisah QARUN yang tenggelam dengan himpunan hartanya..


Mencintai kerana rupa,

xkan indah selamanya,
kerana usia semakin dewasa,
kerana wajah akan dimakan usia,


meskipon mcam SARJAN anak lima

Proffesor xsiap 

mcam ayah sy pon ada 

saya akan tetap menyayangi awak seadanya ^_^

Mencintailah dia seadanya,
kerana kesempurnaan xkan pernah wujud selamanya,
mencintailah dia dengan kekurangannya,
kerana dia manusia biasa yang banyak khilaf dan dosa,

Bersama awak,
saya bahagia
walaupun kekadang mendung menjelma..
tapi tidak mengapa,
kerana hujan akan turun akhirnya..
di sertakan pelangi yang indah di mata,

Bersama awak,
kekurangan saya menjadi lengkap,
walaupun tidak sesempurna seperti kisah dongeng novel cinta,
tapi saya bahagia,
kerana awak di sisi saya..


muka2 bahagia ^_*



TERIMA KASIH PEMILIK HATIKU,
kerana sudi tumpangkan saya yang berat ni dalam hati awak..

lot of love : nazrin_nurul










No comments:

Post a Comment