Thursday 29 August 2013

BERI SAYA PELUANG Y_Y




saya yang bersalah bila hati kecilmu terluka,
saya yang bersalah bila awak xlagi percaya pada saya,
saya yang bersalah jika hati kecilmu masih belum bisa menerima,
saya yang bersalah jika awak masih berwasangka,


tapi,
percayala, hanya awak sahaja dalam sangkar hati ini,
percayala, hanya awak sahaja pemilik diri ini,
percayala, hanya nama awak sahaja yang bermain didalam kotak fikiran ini,
percayala, hanya wajah awak yang terbayang di halaman mata ini,

diri ini insan yang banyak melakukan kesalahan padamu,
hati ini yang pernah curang padamu,
nama ini yang pernah melukakan hatimu,
insan ini juga yang pernah merobohkan tembok kepercayaanmu,

saya pohon sangat..berilah peluang terakhir pada saya,
untuk saya buktikan betapa tulusnya cinta,
untuk saya kotakan janji kita yang telah terbina,
untuk merawat kembali hatimu yang terluka,

sayang,
diri ini amat sangat memerlukan awak untuk memimpin saya sampai ke bahtera impian,
diri ini amat sangat memerlukakan awak agar janji kita di realisasikan,


saya lemah tanpa kehadiran awak dalam hidup saya,
saya tak setabah srikandi pahlawan dahulu untuk hidup sendirian tanpa awak,

sayang,
berilah peluang,
untuk saya terus menyayang,





lot of love : n_n

No comments:

Post a Comment