Monday, 27 June 2011

ehem2..tak taw nk letak tytle ap..

haihhh...sebok betol aq sekarang..*sengaja sebokkan diri...sebab tuelah aq jarang meluahkan isi haty aq kat sini..tak nak rindu2kan ehem2..hahaha..kalau bkak blog nie mesty rindu kat dya..*tak bkak pon aq rindu jugaklah...he3..

tadi blek kolah lewat sgt..kna stayback kat kolah sbb takot terlepas kelas tambahan..hu3..penat kot..kalau blik rumah,masok bilik teros rasa nk tydo jep..sebab bilik aq nie teramat kemasla sgt..hahaha..nmpak katil jep teros rsa nk landing..bekk stay kat kolah ja..lebeh baik begitukan..smpai rumah tadi 6.15ptg..he3..dari pagi kot tak mandy..ucukknye badan..:( ...nk study takperkan...???

tetibe tadi dok saja lam blik,lpas aq mndy..sja2 nak rehatkan bdn jap..tetibe aq teringatkan knangan lama aq..mcm2 knganlah..ngn si dia..masalah aq..kngan manis n pahit..gadoh ngn adek aq..hahaha..seyes aq cakap dulu aq ngn adek aq mcm magnet yang sama kutubnya...mang tak rapat..n tak bley nak rapatkan tapy sekarang mcm belangkas..kat mna ada aq kat situla ade adek aq..hahaha..nmpak sgt nk typukann...tapi bila teringat blik..yang pahit tu la yang kelakarkan..rindu adek..
niela adek aq..tinggi dari aq..mase nie dy form 2..sekarang form3 dah..lagi tinggi..kalau jalan ngn dy ramai yg cakap aq adek..hu3..aq kakakla..he3..ad yang cakap pasangan plak..adoii...you tgkla..muka sama kot..apa daa...

dulu aq ska pnjat pokok..smua pokok yang ada dahan aq panjat..tggi2 tue..siap bleh gayut2 lagi mcm monyet..mmg buas tyme bdak2 dulu..sampai mak ayah aq tak dapat nak kwal..mcm laki dah pon..dulu musim buah,aq la raja..tak dan nk mkn lagi lepas lek kolah dah serbu sep pokok..tkot abg sepupu aq kebas..tyme tue la aq blaja nak smpan duet n baru aq tahu betapa pyhnya nak cari duit..leteh kot panjat pokok..pokok manggis bkan kecik2..tapi pengalaman 2 amat seronok sekali..tak dak jual kat tepi jalan naa cek nak habaq p..memang best..rindulah zaman kanak2 dulu..takkan aq lupakan..

ermm..baru2 nie mak aq gtaw kat aq..yang ada orang nak kat aq..orang yang sma je pon..aq ngn dya tak pnah berhubung pon..knai pon baru dua kali..tyme aq p raya ngn saja2 p umah dya ngn fmili aq lah..tyme tue dya ada kat umah..meh aq cta latar belakang dya sikit..
  • nama : aq tak taw..*dah lama knal famili dya,tpy aq stil tak taw..mmg tak nak taw pon..hahaha
  • umo 24thon..*nk kwen umo 27thon..planing laki tu la..
  • baru berkhidmat dalam sektor kerajaan..*tak taw kja apa..
  • nak beli rumah dulu bwu kwenn...
  • keta dah ada..*viva
  • keluarga dya baik2la..*ayah dya alim gak..mak dya pon..abg dya ngn isteri tercinta kat MESIR..dya dah abeh blajar kat ACHEH..
  • adek bdek 2orang ja..dua2 laki..
  • berada jugak..*mak dya wat bisnes kat kilang..jual macam2...
itula serba sedikit pasal dya..hahaha..aq tak terima pon..famili dya suma berkenan kat aq..*bkan nk tunjuk hot..tpy knyataanla..*bygkan sekarang aq 17..n waktu yg dya ttapkan tue tyme aq 2o..muda sgtlah nk kwenkan..lagipon aq ade impian n cita2 yg blom aq capai lagi..even dya kata dya tak kisah kalau aq nak smbong study..nnty dah kwen lain jadinya..aq nak pgg janji aq dulu..aq nk tunggu DIA..yang pernah menawan haty aq..aq nak rasa dunia dewasa mcmne..nak kerja dulu..berdikari..aq nak rasa semua tu dulu bru aq nak kwen..setidaknya aq dapat jugak berKAWAN ngn mak ayah aq..

saya TUNGGU awak...
<3n_n<3