Sunday, 17 July 2011

dah lme tak conteng kan~????

bismillahirramanirrahim...dengan nama ALLAH aq mulakan..
assalamualaikum....pembuka bicara..
hye..dah lma tak menyibukkan ngn blog nie..bkan ape..sibukla..nak SPM dah nie..hu3..lagi 4 bulan..lebih kurangla..hu3..tapi aku??still disini..disini...disini...kita berkumpul..hahaha..teringat pulak lagu pengakap tuh..

first of all..aq nak mintak maaf la kat sp2 yang terasa haty kat aq..mati bukan kat tgn kite kan..bila2 ja kita boleh pergi..amalan kita dah cukup ker??lau belom cepat2la tunaikan amalan kita tuh..takut tak sempat..hurmmmmm...mengeluh aq ngan dunia hari ini..aq tak kuat n tak tabah..aq mudah terpengaruh dengan pelbagai perkara..nahupon negatif atau positif..tu lah kelemahan NURUL ZAHIEDA..

sekarang aq masih blur2 ngn masa depan aq..hu3..aq tak taw mna arah aq,jalan yang patot aq pergi..my ambition is want to be a lecturer..aq minat sangat bersyarah..hahaha..cakap depan owg..cakap pasal madah r..kadang2 aq yg ngajo kat depan bila cikgu tak masok..secara rasminya aq di lantik menjadi guru klas aq secara tak rasminya..he3..tak sgka dorang paham ap yang aq ngajo..men2 je pon..ALHAMDULILLAH..harap2 itu akan menjadi kenyataan..seronok bila kita berdiri depan orang..dan orang akan pandang kita,hayati apa yang kita cakap..mesty seronok habisla..tapi satu jer..mesty ade yang orang suka n tak sukakan bila kita bercakap..maklomlaa..manusia..tak pernah lari dari perkara yang sia2..apapun..aq kena positif..

sekian dari NURUL..
lots of love~