Monday 2 September 2013

TUHAN JAGAKAN DIA

ASSALAMUALAIKUM...
dan salam
2 SEPTEMBER 2013..
apa kena mengena ngn tarikh nie??
Haaa..nak habaq la ni..hari ni kat UniSZA *yelar u sy dok menimba ilmu ni la..
Ramai orang datang..berpusu-pusu sampai takde ruang nak parking kereteeeee..
Sempat la sat usyar2 budak2 dip and ijazah yg baru masuk..
*xtengok secara detail ok, I jaga mata I, U.. :P
Macam2 gelagat ada..
ada yang bawak beg besaq *confirm ar, bukan nk dok 3 hari..smpai habis sem kottt
yang nk tergelak tu..
hari ni, semata2 nak tengok budak2 mendaftar boleh pulak si AMALIYA

haaa..ni la Amaliya Mohamad Rosman
Disebabkan dia la.....
akak a.k.a Wahidah Mohd Nor
aq
&
Fatin Abdul Halim
kawan2 yang selalu ada kemana sahaja
*abaikan pipi saya tu.. :P

ok, teruskan cerita...

.......terpaksa ikot jalan jauh nak pergi kelas..ikot kau jelah MEKYAH*jangan marah
Sebenarnya takdak pape pon..cam biasa la..cuma ramai la jugak orangnya dari biasa..haha
lepas tu jalan cam biasa pergi kelas dan balik kelas..
yang bestnya hari ni, kelas satu je..
HADIS..
kelas yang sepatutnya pukol 10-11 telah pon terbatal dengan sendirinya last minute..
gamaknya kau jah bila dah siap2 tetiba kelas batal tak ke hangen satu badan..
takpe.. *rilek brother,brother rilek
kitorang pon menghalakan kaki kitorang menuju ke PERPUSTAKAAN U untuk melunaskan hajat*assignment yang masih belom digerakkan *bukan malas ehh..lect baru bg tajuk minggu lepas..
kitorang pon "lepak" kat library tu sampai pkol 10.45..
then kitorang pon gerak pergi kelas HADIS *11-1petang
kononnya hari ni ada test hadis yang ke empat shj
tetiba kwan2 cakap kena tasmi' hadis 11 smpai 20
haaa...masa ni, perut gua dah memulas tahap rollercoaster tawuk..
rasa mcam nak demam tetiba plak..
tapi!!!!!!
ALHAMDULILLAH,
naseb menyebelahi sy,
hari ni takde test mahupon tasmi',
belajar macam biasa j Awak.. ^_^
bila duduk dalam kelas,
perkataan keramat yang selalu di nantikan ialah
'WALLAHUA'LAM'
hahaha
maka tamatlah kelas..
lepas tu halatuju terus ke kafe bagi memenuhi tuntutan perut yang dari pagi tak di beri perhatian..
semasa ana, Amaliya dan Wahidah tengah makan dengan khusyuknya,
ada seorang hamba ALLAH ni menepuk bahu ana dan memberitahu dengan dukacitanya
kelas selepas ni pon BATAL..
kami pon apa lagi..makan tak hengat dunia la..fefeeling makan sampai pkol 145..
lepas makan, perut pon dah kenyang, hati dah bahagia..
makanya tuntutan mata pula mintak supaya di turuti..masing2 membawa diri ke bilik masing..
dan semuanya zZzZzzz..

P/S : frens never die, insyaALLAH hatta JANNAH
TUHAN, JAGAKAN MEREKA..

>>>>><<<<<<
DEAR MY SUNSHINE, BINTANG HATI, PEMILIK HATI, BUAHATI dan SEMUA HATI2..
SAYA SAYANG AWAK..lalalala

AWAK,
BILA KITA BERJAUHAN,
SAYA TAK DAPAT NAK LIHAT AWAK,
DAN YANG PALING PENTING...
SAYA TAK DAPAT NAK JAGA AWAK,
TAPI SAYA HARAP AWAK SENTIASA DI LINDUNGI OLEH-NYA,
SAYA HARAP JUGAK SUPAYA AWAK BOLEH JAGA DIRI AWAK,
 BUKAN UNTUK SAYA TAPI UNTUK KELUARGA AWAK..
MEREKA LEBIH SAYANGKAN AWAK..
DAN SAYA PON SANGAT3 SAYANGKAN AWAK..heee
^_^


Hanya dirimu yang ku cinta,
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi,
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku,
Walau ku tahu kau tak sempurna,
Takkan membuat aku jauh darimu,
Apa adanya ku kan tetap setia padamu...

Tuhannn.....
Jagakan dia,
Dia kekasihku kan tetap milikku,
Aku sungguh mencintai, 
Sungguh menyayangi setulus hatiku...

Walau ku tahu kau tak sempurna,
Takkan membuat aku jauh darimu,
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu,

Tuhannn.....
Jagakan dia,
Dia kekasihku kan tetap milikku,
Aku sungguh mencintai, 
Sungguh menyayangi setulus hatiku...

>>>>><<<<<




lots of love : n_n








No comments:

Post a Comment